You are viewing a single comment's thread from:

RE: No co už no, poslední bitva vzplála! planetenamek vs shebe

in #drugwars-fight5 years ago

Já jsem si zkusil udělat pár jednotek, ale hned jsem toho nechal...
Prostě jen zvyšuju produkci a safe... Taky kvůli tomu nehodlám být online nonstop, takže třeba tři dny po sobě příjdu o část produkce a až čtvrtý den náhodou vyjde, že můžu udělat upgrade...

Z Travianu si pamatuju market, kde šlo směnit nadbytečné suroviny za jiné... To by se hodilo ;)

Sort:  

No asi tak. Mne strašně štve to, že nemůžu automaticky raději ztratit všechny suroviny, které nemám v safu než mé nakoupené jednotky (koupené ne za STEEM samozřejmě. Samozřejmě chápu, že takovýto systém by hru poslal s finančního hlediska úplně do kytek, kde se ale i tak pomalu ale jistě blíží...

no škoda mohl jsi je poslat jinam ne...
já taky nemám jednotky považuju to za namáhavé :)
ale do kopru si nemyslím že to půjde oni totiž vymění steem za future token a budou pak mít z čeho financovat odměny... ale že si zvolili zrovna byte to se jim moc nepovedlo protože většina lidí podle mně neá tu peněženku...

No Future token dle mého není žádná výhra. Kde se dá obchodovat? Nikde (zatím). Podle mého názoru lidi kteří by tam nastoupili teď, nemají sebemenší šanci se trochu uchytit. Nemá to zatím ani zábavnou složku - co je cílem hry? Je nějaký? V tuto chvíli zatím ne. Otázka je jedna jediná rozjedou se třeba nějaké questy? Přibudou třeba souboje třeba ve stylu HOMM 3 nebo podobných tahovek? Takhle je třeba už předem jasné, že kdo má více love tj. jednotek, je předem vítězem. Nováčci jsou biti. Chudáci lidi, kteří by to chtěli zkusit a mají hluboko do kapsy... atd. atd. Dokud nezmění nějakým zásadním způsobem herní plán půjde to kam, ano do kopru. Můj názor...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63161.84
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 3.97