Sort:  

Nu neaparat, dar e in regula! Hai s-o lasam balta!

Sigur ca da dar a fost totusi o gluma. Chiar m-ai ajutat deoarece am renuntat la acel final cu pesimismul. Ai dreptate, nu merge. Mai ales ca toti pe aici sunt disperati sa fie ...pozitivi.

Poate ca pentru tine a fost o gluma dar pentru mine nu parea sa fie. Semnul de exclamare nu exprima o gluma dar in fine, cum am spus, hai s-o lasam balta. Mai bine imi vad de treaba mea si nu-mi fac rau cu mana mea incercand sa ajut cat mai multa lume. O zi ca mai frumoase iti doresc.

Multumesc, la fel. Chiar a fost o gluma! Iti multumesc pentru ajutorul pe care mi l-ai dat. Eu consider ca, in lumea asta urata, putin umor, simtul umorului, pot fi de ajutor.

In ziua de azi se pot folosi diferite semne care exprima multe. Acestea au fost inventate tocmai pentru a ajuta in cazul in care nu avem o imagine sau o voce care sa acompanieze textul. Asa se pot evita neintelegerile de acest gen in cazul in care cineva face o gluma si in loc sa foloseasca un :) care exprima un zambet, sau un :D care inseamba un zambet mai mare, foloseste semnul exclamarii care sub nici o forma nu exprima umor.
O zi buna!

Multumesc mult ca m-ai ajutat sa inteleg ce inseamna :) sau :D. Le-am vazut de mai multe ori in diferite mesaje si ma intrebam daca au o conotatie negativa... Eu am facut scolile mele in anii 70 si 80, secolul trecut si atunci aceste semne nu apareau in ortografia romaneasca. Probabil ca acum au fost introduse in programa scolara. Cat despre semnul exclamarii, din punctul meu de vedere nu are conotatie nici pozitiva, nici negativa...doar subliniaza, atrage atentia asupra unei propozitii, fraze sau unui cuvint. O noapte buna, pentru ca este foarte tarziu acum. Acum am fost tentat sa inchei cu un semn al exclamarii dar nu-l pun, nu vreau sa intelegi altceva decat am vrut sa spun.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87