You are viewing a single comment's thread from:

RE: Alldutch Maandag Maaltijd : Stamppot rauwe andijvie met verse worst en spekjes (of niet)

in #food6 years ago

Wij als vegetariers eten het dus met de vegetarische spekjes ... alleen niet die van de vegetarische slager omdat die gewoon echt veel te duur zijn, maar die van vivera ... en verder maak ik ook wel eens vleesvervangers zelf van sojabrokken. Maak ik stoofvlees van tempeh, maak ik vega saucijzenbroodjes van vega gehakt, worstenbroodjes weer van sojabrokken. Falafel van kikkererwten moet ik nog maken, maar is wel lekker ... Dus als vegetarier hoeft niemand iets tekort te komen. En de vleesvervangers worden steeds beter overigens. Voor mij was het overigens een uitkomst ... nooit gepland om vegetarisch te gaan eten, maar een vegetarier als partner en zo er in gerold.

Sort:  

Wow, jij bent een expert zo te lezen! Falafel heb ik een paar keer gemaakt en dat was een groot succes. Kun je trouwens ook helemaal los mee gaan door bijvoorbeeld kaas toe te voegen, of olijven, pepertjes, et cetera.

Ik zie een vega aflevering van de Maandag Maaltijd al voor me @hetty-rowan!

Dat zal ik zeker eens doen, maar nu eerst even de Recap van alldutchcreations afmaken ... door omstandigheden al een dag vertraagd helaas

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59856.14
ETH 2986.21
USDT 1.00
SBD 3.63