You are viewing a single comment's thread from:

RE: Fell in Love with the Eze Village in France Provence! <3 Explore with me :)

in #france6 years ago

Uçurumun kenarındayım Hızır Yogası

Uçurumun kenarındayım Hızır
Bir dilber kal'asının burcunda
Muhteşem belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda

Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni ha itecek
Uçurumun kenarındayım Hızır

;)

Sort:  

ahhha:) duruma çok uygun ve orjinal bir yorum:) teşekkürler :) sizi takibe aldım... siz de takip edebilirseniz çok sevinirim. Kaliteli içerikler üreten kullanıcılarla iletişimde kalmaya çalışıyorum. Ben de aynı şekilde içerik üretmeye özen gösteriyorum. Desteklerseniz mutlu olurum:)

fww.jpg



Bilmukabele 

teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69828.11
ETH 3825.90
USDT 1.00
SBD 3.55