You are viewing a single comment's thread from:

RE: Home day 49

ik zit in esteem ik maak daar de post waarom heb ik daar geen spellingschecker dan? Of staat er bij mij wat verkeerd ingesteld omdat dit een nieuwe laptop is thanx voor de tips.

Sort:  

Met welke browser werk je? Meestal zich de spellchecker onder "settings" of "voorkeuren".

maar esteem surfer heeft toch niets te maken met mijn browser? ik gebruik chrome.

Je opent esteem toch in je browser denk ik? Neem even een kijkje in je voorkeuren en kijk of de spellingscontrole aangevinkt is. Als je op "Kiezen..." klikt kan je de taal instellen. Werkt het nu wel? (joepie) Werkt het nog niet (oops, op zoek naar een andere oplossing)
Hou me op de hoogte.
kies.png

Vergeet bovenstaande... esteem is een alleenstaande app. (mijn fout).

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82