You are viewing a single comment's thread from:

RE: Книжка "Дракосики" пішла в друк!

in Ukraine on Steem7 months ago

Яка гарна новина! Вітаю вас. Захоплююся людьми, які читають книжки, а тих, хто їх пише, взагалі зустріти важко.

Sort:  
 7 months ago (edited)

Дякую, Олегу☀️
В мене така бульбашка спілкування, що пише кожен другий, загалом більше сотні людей😁 Читав би ще хто)))

 7 months ago 

Мені цікаво, а видавництва це все друкують, що ваші друзі пишуть, чи їм нелегко впхнути свої тексти?

 7 months ago 

От дуже різні історії: хтось попав у потік і вже кілька десятків книг видав (автора уподобали видавництва, в основному 2-3, і друкують все, що автор надає). Хтось все своїм коштом друкує, і потім активно продає по школах, презентаціях, фестивалях. Багато таких, як я: видали по 1-2 дорослих книги, потім потягло на дитячу літературу, і активно шукають, де її видавати.
В мене нема універсального рецепту, кожна книга з'являється на світ якось інакше. Наприклад, зараз я буду частково переписувати одну дитячу повість, яка ще з 2018 року зависла, і ніяк не може піти в друк:
FB_IMG_1697394854466.jpg
Перше видавництво, яке мало її видати, збанкрутувало в ковід, друге вже навіть ілюстрації підготувало і верстку, але почалася велика війна, і вони розпустили дитячу редакцію зовсім. Зараз мені пише редактор з видавництва "Богдан", що вони готові надрукувати книгу, але тільки якщо зміню текст і вб'ю там всі згадки і натяки про Ілона Маска:) Ілюстрації доведеться робити нові, попереднє видавництво відмовилося продати їх за притомні гроші – назвали якусь баснословну цифру (з помсти редактору, якого самі ж звільнили, чи що..)

 7 months ago 

Дуже цікаво. Дякую, що розповіли. Бажаю вам успіху з книжкою без Ілона Маска :)

TEAM 1

Congratulations! This comment has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68293.69
ETH 3899.61
USDT 1.00
SBD 3.69