Книжка "Дракосики" пішла в друк!steemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem7 months ago (edited)

Вперше у моєму житті сталося так, що від задумки і до втілення книжки – кілька місяців, а не років)))

У червні я писала, що взялася за книжковий проєкт для дітей, а сьогодні книжка пішла в друк🥰

Screenshot_20231013_215734_Samsung Notes.jpg

Дракосики Лея, Вінні, Кіра та Річі живуть у казковому містечку Магінаріум, навчаються, веселяться та дорослішають. Але одного дня друзі стикаються з незвичними випробуваннями: руйнівним буревієм та вимушеним навчанням з дому. Саме онлайнова школа кидає дракосикам нові виклики та спричиняє карколомні ситуації. Але водночас спонукає друзів приймати нестандартні рішення, критично мислити, проявляти винахідливість, боротися зі своїми страхами та ще більше здружитися!

Тепер я зрозуміла, наскільки це дві великі різниці: коли автор просто пише книжку і потім намагається знайти для неї видавництво, і коли видавництво вже є заздалегідь та готове друкувати – лише відповідний текст давайте. Другий варіант набагато легший і приємніший. Але ж це виключення з правил, рідкість🤷‍♂️

Весь минулий тиждень я буквально вбивалася на роботі, щоб завершити цю книжку. Точніше – відеоролики, на які з книжки вестимуть QR-коди (бо сам текст книжки я ще влітку завершила і здала в видавництво).

Перший ролик – це відеорецепт печива від дракосика Річі. Ох, це були важкі зйомки! Я робила всі необхідні кроки для випікання печива ось у таких драконячих рукавичках!⤵️
20230424_164816.jpg

Другий ролик – це вірш дракосинки Леї. Тут я просто організувала дизайнера, щоб зробив анімацію, і попросила колегу з милим голосом начитати вірш. Текст, звісно ж, теж мій.

Третій ролик – оригамі, виготовлення фігурки дракона з паперу. Але на відео це робила не людина, а дракосинка Кіра! Ох, я і намучилася... Лапки в Кіри геть без пальців. Довелося прямо танці з бубнами вигадувати, щоб все вийшло. Плюс, я вчора монтувала той ролик сама, аж до 22 години в офісі (бо монтажер в нас за сумісництвом ще й оператор, і його відправили знімати щось по роботі).

Четвертий ролик – слайм своїми руками. Точніше, лапами! І не своїми, а лапами дракосика Вінні. Але в нього аж 4 пальці, тому це було надзвичайно легко (якщо порівняти з печивом чи оригамі).

Особливість книжки: 10 грн від кожного проданого примірника спрямовуватиметься на закупівлю книжок для Центральної дитячої бібліотеки ЦБС Новобаварського району м. Харкова. Цьому я дуже рада! Це запропонувала моя колега з відділу E.PIC. Ідея супер. Сподіваюся, до Нового року вже передамо першу партію книжечок.

Як передбачає співпроєкт, книжка "Дракосики" продаватиметься і в магазині товарів для дітей E.PIC, і в магазинах видавництва "Ранок".

Дуже чекаю на книжечки☺️

Sort:  
 7 months ago 

Яка я щаслива, що ще є хороші новини, що є привід радіти! Думаю, що для дітей це теж буде на радість. Наприклад, коли ми їздили до Маріуполя до онуки на день народження, запитали у неї, що привезти в подарунок? Вона сказала: книжки та ігри настільні)) Їй чотири роки, а вона годинами може сидіти з книжками)) Так що, Юленька, щиро вітаю та дякую від імені дітей) Щастя тобі і у творчості, і у всіх починаннях! Як кажуть у нас друзі-поети: "респект та уважуха")) 🌹 🌹 🌹 🥂🍾

 7 months ago 

Дякую Вам, Олечко. Мені боляче думати, що в Маріку нині немає навіть українських книжок. І просто тримаю пальці, щоб окупація швидше закінчилася... Інакше всі, хто там лишився, тотально і назавжди зросійщаться, і дороги назад не буде....

 7 months ago 

Ах, люба Юленько... не рви мені серце... Всі мої родичі по всьому світу, ми чекаємо на зустріч... Я з цією думкою засинаю і прокидаюся... Якби можна було сьогодні щось змінити... Від безсилля можна збожеволіти... Доброї ночі...

 7 months ago 

Thank you🥰

 7 months ago 

Супер!)) Важка праця зрештою приносить свої плоди. Вітаю! 🎈🎈🎈 Ти молодець! ;)

 7 months ago 

Подякувала😁

 7 months ago 

Яка гарна новина! Вітаю вас. Захоплююся людьми, які читають книжки, а тих, хто їх пише, взагалі зустріти важко.

 7 months ago (edited)

Дякую, Олегу☀️
В мене така бульбашка спілкування, що пише кожен другий, загалом більше сотні людей😁 Читав би ще хто)))

 7 months ago 

Мені цікаво, а видавництва це все друкують, що ваші друзі пишуть, чи їм нелегко впхнути свої тексти?

 7 months ago 

От дуже різні історії: хтось попав у потік і вже кілька десятків книг видав (автора уподобали видавництва, в основному 2-3, і друкують все, що автор надає). Хтось все своїм коштом друкує, і потім активно продає по школах, презентаціях, фестивалях. Багато таких, як я: видали по 1-2 дорослих книги, потім потягло на дитячу літературу, і активно шукають, де її видавати.
В мене нема універсального рецепту, кожна книга з'являється на світ якось інакше. Наприклад, зараз я буду частково переписувати одну дитячу повість, яка ще з 2018 року зависла, і ніяк не може піти в друк:
FB_IMG_1697394854466.jpg
Перше видавництво, яке мало її видати, збанкрутувало в ковід, друге вже навіть ілюстрації підготувало і верстку, але почалася велика війна, і вони розпустили дитячу редакцію зовсім. Зараз мені пише редактор з видавництва "Богдан", що вони готові надрукувати книгу, але тільки якщо зміню текст і вб'ю там всі згадки і натяки про Ілона Маска:) Ілюстрації доведеться робити нові, попереднє видавництво відмовилося продати їх за притомні гроші – назвали якусь баснословну цифру (з помсти редактору, якого самі ж звільнили, чи що..)

 7 months ago 

Дуже цікаво. Дякую, що розповіли. Бажаю вам успіху з книжкою без Ілона Маска :)

TEAM 1

Congratulations! This comment has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 7 months ago 

Так, працювати по оплаті наперед (або хоча б по домовленості наперед) завжди легше, незалежно від того, про який тип діяльності йде мова. З грошима немов приходить авансом і енергія для роботи.

Вітаю з виходом книжечки. Якщо дітям від того буде втіха, то ще й плюс тобі в карму.

 7 months ago 

Візуалізація твого тексту:

Дракосики.jpg


Дракосики 2.jpg


Дракосики 3.jpg


Дракосики 4.jpg

 7 months ago (edited)

Знаєш, спершу така ідея мені активно напарювалася: щоб ілюстрації створювати за допомогою ШІ. Але я сказала категоричне "ні". І ми залучили офігенну ілюстраторку Марію Івáнову.
Я проти текстів і проти малюнків by ШІ, якщо це книжки. Для роботи, веб-ресурсів, розваги – та будь ласка. Але парерова книжка все ще святиня для мене, я не хочу псувати магію творення) Тим паче, що на творіння ШІ не поширюється авторське право (а сам ШІ тирить елементи персонажів з чиїхось існуючих робіт, що вкрай неетично).

 7 months ago (edited)

Тексти Ші поки ще пише дубові (з літературної точки зору, а не змістовної), вірші ще гірші, просто жахливі...а от малюнки вже цілком радують.
Та коли мова про авторське право, тут не можу посперечатися, у випадку видавництва книги це аргумент.

 7 months ago 

Мої вітання!!!
радий за Вас!!!
Так тримати

 7 months ago 

Дякую☺️☀️ Книжечки – моя маленька (чи й велика) радість

 7 months ago 

Думаю так - "☀️ Книжечки – моя радість"

 7 months ago 

Боже, яка гарнюча новина! Вітаю від всієї душі, Юленько, і дуже рада за тебе!!!

 7 months ago 

Дякую, дорога Валентичко🤩🌞

 7 months ago 

Моя дівчинко! В мене тиждень тому був День народження, а ти мене навіть не привітала...(((

 7 months ago 

Ох, ох. Вітаю Вас з минулим Днем, початку оберту навколо Сонця!☀️ Хай рік принесе мир

 7 months ago 

Дякую, дякую, дякую, моя дівчинко, за вітання і побажання, які мені дуже хотілося почути від тебе!!!
" Хай рік принесе мир" і здоров'я теж!)))

 7 months ago 

найголовніші слова – від рідних, а я шо, я навіть у стіміті рідко буваю))) будьте нам здоровенька ЗАВЖДИ!

 7 months ago 

Щиро дякую, сонечко!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 7 months ago 

Це добре. :)

Наскільки легше видати електронну книгу, тобто отримати запис у реєстрі для можливості проджу на українському ринку та зарубіжному?

 7 months ago 

Так на яких платформах продавати електронну книгу?) Треба від цього відштовхуватися. На Amazon – це один алгоритм дій, на сайтах книгарень України – треба бути ФОПом або заходити туди через ті самі видавництва. Якщо ніде, просто мати файл і слати його в месенджер покупцям, це ще інші дії.

 7 months ago 

Маркетиг і ФОПова історія то окремі компоненти, та й до діла ще не дійшло :)
Мені було цікаво дізнатись із дійсного досвіду чи легше отримати: ISBN, штрихкод, УДК, авторський знак при самостійному виданні електронної книги. Здається вони дозволяют все що потрібно.

☀️Дякую за інформацію, інформаційний апетит покищо вгамовано. ☀️

А це просто повеселило:

слати його в месенжер

😀

 7 months ago (edited)

із дійсного досвіду чи легше отримати: ISBN, штрихкод, УДК, авторський знак

так, щоб прямо самостійно подавати у всі інституції, я не практикувала. але це робить будь-яка друкарня (не видавництво) за невеликі гроші (навіть досить малі). так було з моєю першою збіркою поезій – я повністю готувала дизайн-макет сама (з допомогою окремо найнятих дизайнера і коректора, ілюстратора, упорядника), а УДК і т.д. присвоїли книжці в друкарні (на 2016 рік то була якась сума типу 700 грн чи що).

 7 months ago 

це робить будь-яка друкарня

Дякую, це важлива деталь . ☀️

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62699.43
ETH 2963.61
USDT 1.00
SBD 3.61