You are viewing a single comment's thread from:

RE: Книжка "Дракосики" пішла в друк!

in Ukraine on Steem8 months ago

Яка я щаслива, що ще є хороші новини, що є привід радіти! Думаю, що для дітей це теж буде на радість. Наприклад, коли ми їздили до Маріуполя до онуки на день народження, запитали у неї, що привезти в подарунок? Вона сказала: книжки та ігри настільні)) Їй чотири роки, а вона годинами може сидіти з книжками)) Так що, Юленька, щиро вітаю та дякую від імені дітей) Щастя тобі і у творчості, і у всіх починаннях! Як кажуть у нас друзі-поети: "респект та уважуха")) 🌹 🌹 🌹 🥂🍾

Sort:  
 8 months ago 

Дякую Вам, Олечко. Мені боляче думати, що в Маріку нині немає навіть українських книжок. І просто тримаю пальці, щоб окупація швидше закінчилася... Інакше всі, хто там лишився, тотально і назавжди зросійщаться, і дороги назад не буде....

 8 months ago 

Ах, люба Юленько... не рви мені серце... Всі мої родичі по всьому світу, ми чекаємо на зустріч... Я з цією думкою засинаю і прокидаюся... Якби можна було сьогодні щось змінити... Від безсилля можна збожеволіти... Доброї ночі...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71091.02
ETH 3814.91
USDT 1.00
SBD 3.44