You are viewing a single comment's thread from:

RE: Вітаю з Вербною неділею!

in Ukraine on Steem29 days ago

І вас вітаю з вербною неділею, хоч і трохи запізно!))) Які ви молодці!
Все-таки в Західній Україні віруючих людей набагато більше! У мене батьки були невіруючими, тому і ми такі, і наші діти, та і вся рідня... Ось тому мені, мабуть, і наснився той сон про Бога... хоча в душі я вірю і часто звертаюся до нього...

Sort:  
 29 days ago 

Все-таки в Західній Україні віруючих людей набагато більше

Мабуть, що так. Раніше я думала, що в Україні всюди однаково святкують великі свята, але виявилося, що все дуже по-різному. Навіть звичайна неділя в нас шанується і ніхто не дозволяє собі у цей день навіть прибирати в кімнаті. Всі планують роботу так, щоб не потрібно працювати в неділю.

 29 days ago 

Я ж і кажу, що ви молодці! Можливо б, і моє життя склалося б по-іншому, якби після смерти моєї матусі батько б віддав мене її рідній сестрі, у якої не було дітей... А тітонька жила у Бориславі, поблизу Трускавця...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67755.59
ETH 3831.68
USDT 1.00
SBD 3.67