CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 26.4.2022 | Кидай цю згубну справу!

in Serey2 years ago

Доброго вечора ми з України!

Не день, а біганина сьогодні була. Моя зміна і наче нічого особливого, але трохи втомилася. Зранку наші слюсарі одержали наряд зробити кран, сіфон замінити, полагодити взагалі-то раковину. Довго вона протікала, не було кому зробити, адже багатьох працівників відправили сидіти дома з відомих причин. Ми з дівчатами під раковину підставляли відра, слідкували, щоб не протікало через край, і ось нарешті, сьогодні все начебто полагодили.

Але ж так довго ті слюсарі ремонтували, що не знайду у туалет, вони сидять в телефонах, тільки мене побачать хватають інструменти і роблять вигляд мега зайнятості. Я б швиденько прибрала у жіночій половині залу і робила б щось інше, так ні, там "ремонтують" раковину... Довелося відкласти свою роботу надовго.

Доки слюсарі там вдавали з себе суперменів я встигла прибрати на вулиці, передзвонити всім кого знаю, знайти квіточки, зробити фото, триста разів покурити і все інше. От не подобається мені так працювати, половину зробила, решту хто зна коли дороблю, бо немає сенсу вештатись під ногами. Ну то робота, на ній бувають свої вподобайки в несподіванки.

Я покажу вам краще які незабудки сфотографувала.

IMG_20220426_210222_346.jpg

Гарнюні квіточки, правда? Такого блакитно ніжного кольору, як небо! Ось ці маленькі красунчики ростуть у нас на роботі, на одній з клумб.

IMG_20220426_210228_516.jpg

Користуючись нагодою запрошую всіх прийняти участь у нашій с @strecoza естафеті, умови участі тут:
https://steemit.com/hive-185538/@olesia/color-palette-or-blue-en-ua

До речі, я б і не побачила ціх квітів якби завдяки слюсарям не вешталася без діла на вулиці. Краса яка, і вони не настільки великі щоб іх бачити здалеку. А от побачила! Посеред іншого величезного листя пробиваються блакитні зірочки.

IMG_20220426_210226_207.jpg

Але ж то ще було не все! Зробила фото, нагодувала котів, закурила пару цигарок, кава на вулиці... І пішла на розвідку. Нарешті! Тільки но слюсарі розродилися з раковиною, я бігом за швабру і все почала вимивати.

Чистенько, гарно і тут дзвоник у двері, відкриваю баню, а там ціла делегація начальства, і всі поперлись по свіженько вимитої підлозі. Бл@, вони серйозно? Я чуть їх шваброю не отдубасила, якась божевільна зміна.

IMG_20220426_210232_165.jpg

Коротше мила сьогодні кілька разів підлогу, а наприкінці робочого дня прийшла моя начальниця і каже "кидай цю згубну справу", поїхали додому! Ой, ну нарешті, швиденько причепурилася і додому, до хати.

Все буде Україна!

________☘️________

image.png

Sort:  
 2 years ago 

незабудки абалдєц!!

 2 years ago 

Я і не знала які вони ці незабудки. Мама моя садовод любитель, каже, тю, то ж я їх на роботі і насаджала, то незабудки!)))

 2 years ago 

Незабудки - супер!
А ти б "майстрів" тих сфотографувала і налякала, що начальству покажеш!))) Вони бігом би все зробили!)))

 2 years ago 

Не, я не така). Нехай собі роблять. Думаєте їх начальство не в курсі які вони?))): Давно знають). Нехай самі розбираються. Я відношусь до іншого начальства.

 2 years ago 

Втомлена така

 2 years ago 

Так з роботи ж. Завтра в нічну. А ранком каву пити будем?

 2 years ago 

У тебе нова стрижка?) Раніше трохи інакша була.

 2 years ago 

О, приємно що помітила. Так і стрижка у колір. Я якось пішла в магазин і попала у перукарню). Ну умію... Трохи не те що звикла, коротко і відтінок не той, але... Такою ще не була.

 2 years ago 

Пасує, красива👍❤️‍🔥

 2 years ago 

На щоках брилі висять), старію

 2 years ago 

Накручуєш :)

 2 years ago 

Є таке. Як сирени лунають все частіше, і новини, ООО, ще не таке накрутиш)

 2 years ago 

Я шоколадку цілу заковтнула, полегшало:)

 2 years ago 

А я їх майже кожен день жеру, у мене завжди шоколад в закромах є). Жопа росте, а нерви не крепшають)

 2 years ago 

Вчора бачилися с Дашею, вона мені аж дві подарувала шоколадки, в обмін на пасочку). То ж дивлюся і думаю, їсти чи ні)

 2 years ago 

Завжди все до кращого, навіть погане. От не було б слюсарів, не було б і цих гарних фото!))

 2 years ago 

Може і так), я на квіти і без слюсарів заглядаюся)))

 2 years ago 

Які гарні квіти, як раз до конкурсу color pallette)

 2 years ago 

Я ж ведуча, то не понимаю участi)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59