You are viewing a single comment's thread from:

RE: CLUB100 🔱 The Diary Game 3 : Date 26.4.2022 | Кидай цю згубну справу!

in Serey2 years ago

Вчора бачилися с Дашею, вона мені аж дві подарувала шоколадки, в обмін на пасочку). То ж дивлюся і думаю, їсти чи ні)

Sort:  
 2 years ago 

А давно закінчився марафон без цукру твій? Як, до речі, сподобалось?

 2 years ago 

Сподобалось, але сумненько) без шоколадок. Та 25 лютого пішли поминки по дієті)

 2 years ago 

а я після перемоги аж пробуватиму.

 2 years ago 

Я ела шоколад, Юля, но черный и немного, пару кусочков. Но черный не люблю. А так пила сам кофе без сахара и сейчас по привычке пью. Короче просто сахар убрала из рациона и белый хлеб, а так все по прежнему. За полтора месяца с 88 до 79, но потом это все началось и я жру все шо бачу). Даже не встаю на весы)

 2 years ago 

во, образиво, що воно вертається. собака) якби закріплялось..

 2 years ago 

А ти про це, тю. А я на коментар відповіла і не на той що ти написала) про щоки))). О та я вже не так і переймаюся з цією вагою. Страшно тим кому їсти нема що(

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69428.61
ETH 3688.87
USDT 1.00
SBD 3.36