You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hi, I want to introduce myself 😀

in #introduceyourself5 years ago

What a very nice introduction @jolanda!

Je zal wel denken: wow - zo veel informatie ... veel te veel informatie! :)
Dat komt allemaal wel goed - er zijn zo veel mogelijkheden hier op steemit. En zo veel mensen met allemaal interessante verhalen, informatie en advies.
Ik heb er ook nog een voor je: doe rustig aan met het oppikken van alle informatie en mogelijkheden. @hans001 zal je zeker ondersteunen.
Mij mag je ook altijd vragen natuurlijk. Ik heb zeker ook niet op alles een antwoord maar ben wel zo eerlijk dat dan ook te zeggen :)
Plak jouw vraag gewoon onder een van mijn posts ook heeft het niets met mijn post te maken ;)

Goed om je hier te hebben!

STEEM ON!!!

Sort:  

Thanks @pundito! Ik doe het rustig aan, genoeg tijd. Niets haasten 😉. It’s a warm welcome!

Posted using Partiko iOS

Mooi, die slider he ? :)

Succes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56