You are viewing a single comment's thread from:RE: 눈뜨고 코베인 느낌...View the full contextView the direct parentluckystrikes (76)in #kr • 7 years ago 그러게요. 요즘은 맞춤이 훨씬 나은 것 같아요. 셔츠도 싸고...