You are viewing a single comment's thread from:

RE: Scotland - Skotsko

in #landscape5 years ago (edited)

Zajímavá krajina. Asi tam máte trošku studenější počasí než my tady v Čechách. Před třemi lety jsem se pohyboval v okolí Aberdeenu ;)
Fotíš pro časopis Vogue? Pane jo ;)

Sort:  

tusim ze jste mi kdysi psal, ze tam mela vase sestra svatbu? ;) je tu vic chladno, ale za tech 5 let jsem si zvykla a uz mi to tolik neprijde :) pri deseti stupnich tu chodim v kratkem rukavu :D

To byla sestra mojí ženy ;) Taky už jsou tam zvyklí a chodí v krátkém oblečení. Jinak my tady v #cesky si všichni tykáme, tak snad jsem neurazil ;)

Tak snad si to budu pamatovat ;)
Ano, clovek se casem otuzi. I kdyz nedostatek slunicka pocituji i kdyz mi neni zima. Ne nadarmo tu je kazdy druhy na antidepresivech :)

Sluníčko je potřeba.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69612.15
ETH 3677.89
USDT 1.00
SBD 3.30