You are viewing a single comment's thread from:

RE: Teşekkürler Mahiyetinde

in #life6 years ago

gülümseyerek okudum özellikle kovboyları görmek çok hoşuma gitti🙆‍♀️
2haftadır izleyemiyorum kendimi boşlukta gibi hissettim şimdi:)

ben teşekkür ederim siz yazın biz de keyifle okuyalım:)

Sort:  

Kovboyları görünce hemen sen geldin aklıma 🤗😘

kovboylarla anılmak çok hoş..🙆‍♀️💕

Steemitin prenses kovboy kızı 😘🤗

Kovboylarla eşleşmişsiniz sanırım burada, genelde yorumlarda falan denk geliyorum. baycan hanım da öyle söylemiş yukarıda :))

Müsait oldukça yazmaya devam edeceğim inşallah, teşekkürler.

:)) evet kovboylara fısıldayan sudefteri👧
1aydır izlemediğimi fark ettim yukardaki yorumu görünce🙅‍♀️
yarın yani pazar sabahı bunu telafi edicem 🙇🏻‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81