You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🅳🅸🅺🅺🅰🆃❗❗ Renk körlerinin inanılmaz özellikleri. Amazing features of color blind

in #life5 years ago (edited)

kamuflaj ayırt etme özelliği vardır 2. Dünya savaşında bombardıman uçaklarında gözlemci olarak görev yapmışlardır

bunu bilmiyordum, elinize sağlık.
ayrıca bu durumu yaşayan birinden dinlemek güzeldi..

küçük bir hatırlatma yapmak istedim, kullandığınız görselin kaynağını belirtirseniz yazınız projelerce oylanabilir ve daha fazla kişiye ulaşabilir.

Sort:  

Yorumunuz ve hatırlatmanız için teşekkür ederi. görselleri kendim tasarlayıp hazırlıyorum sadece ham olan fotoğrafı kaynak olarak belirtebilirim güzel bir konuya değindiniz ilerde kapak resimlerini de kendim özgün olarak çekmeyi düşünüyorum.

evet ham olan görselin kaynak linkini eklemenizi istemiştim, rica ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67887.98
ETH 3775.80
USDT 1.00
SBD 3.66