You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit အိမ္မက္ရွည္ ( Henry Aung )

in #myanmar6 years ago

ေကာင္းတယ္ကုိဟင္ေရ၊ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ Blockchain ကုိေရးတင္ခ်င္ေနတာ အဲဒီဖက္ကုိမလွည့္ႏုိင္ေတာ့အေတာ္ပဲ ျဖစ္သြားၿပီေပါ့၊ လက္ရွိ IT အေၾကာင္းကုိေတာင္ (၂)ပုဒ္ေလာက္မွန္းတာ ခုထိမျပတ္ေသးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာလူငယ္တုိင္းကုိသိေစခ်င္လုိ႔ စာအုပ္ေပါင္းမ်ားစြာ၊ အစုိးရအဖြဲ႔ လွည့္လည္စာေပါင္းမ်ားစြာက ထုတ္ႏုတ္ေရးသားထားတာပါ။ သုိ႔ေသာ္လည္း သိပ္စိတ္ဝင္စားတာမေတြ႔ရဘူး။ ႏုိင္ငံတကာမွာ စာဖတ္အားသိပ္ေကာင္းေနခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာမ်ားစာဖတ္က်င့္ရဖုိ႔ အေတာ္လုိအပ္ေနေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့အတြက္က SP သည္ဒုတိယ၊ Post QC သည္ပထမဆုိၿပီးလုပ္ေနပါတယ္ဗ်ာ။

Sort:  

အမွန္က blockchain ကို ကၽြန္ေတာ္ေရးဖို႔ ႀကိဳးစားတာ ၾကာေနၿပီဆရာ... ကိုယ္တိုင္က computer နည္းပညာ အားနည္းတာရယ္ information အမွားေတြ ေပးမိမွာ စိုးတာရယ္ေၾကာင့္ မေရး ျဖစ္ေသးတာဆရာ။ ၿပီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေလ့လာေနဆဲမို႔။

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64008.01
ETH 3308.26
USDT 1.00
SBD 3.93