You are viewing a single comment's thread from:

RE: PERSON SLAP YOUR MAMA, WETIN YOU GO DO?

in #naijapidgin6 years ago

On top my side if persin wey feel sey him don chop beleful go touch my mama na die be dat nai.
If you d younger dan my mama n she no dey wrong your own don finish partata on the oda hand if she dey wrong I go still change am for you but when we leave dei eh I go call my mama tell sey wertin she do no good.

If nai persin wer senior my mama n she no dey wrong nai to carry army n police follow am but if my mama dey wrong I go still arrest am with Police for assault.

Anyhow anyhow person touch my mama wrongfully or rightfully him must pay.

Nai my own submission be dat.

Sort:  

anyhow anyhow, we go fight for our mama, because she be everything.

u talk well, welldone.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71075.24
ETH 3829.15
USDT 1.00
SBD 3.44