You are viewing a single comment's thread from:

RE: PERSON SLAP YOUR MAMA, WETIN YOU GO DO?

Happy val my country people I trowey ogbonge salute for unah.
Hmm if somebody slap my mama aaahh
D truth b say if I senior the person I go beat d person and make sure say him apologize to my mama even if nah my mama dey at fault I go make am understand say this part of the world wey we dey e no good to d fight elderly person,
And if d person senior me aah we go die for there o I go make am know say em fuck up plenty and him no suppose slap my mama base on say my mama still senior.
They gats know say my mama nah my everything any how d matter b.

Sort:  

Anything wey enter mama matter, we suppose carry a play.

you don try as you put mouth this matter

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 67586.04
ETH 3509.22
USDT 1.00
SBD 3.14