You are viewing a single comment's thread from:

RE: PERSON SLAP YOUR MAMA, WETIN YOU GO DO?

in #naijapidgin6 years ago

Ewooo!! Person gather morale slap my mama, if I dey dia wey dis kain tin happen, I no wan your age oh,even if you senior my mama I go change am for you. I go use mouth finish your generation. Sha I no fit beat elderly person. But say na small person, Chimo!!! Im own don finish. I go beat beat am sotey dat demon wey give am morale to slap my mama go commot for im body. Wen next im hear slap e go dey cry.
E come be say I be born again, Fada lord help me becos na dat day my born again end oh. God no fit fight dis kain battle for me.
If say my mama dey at fault, I go still ginger for outside sha, i go shake ground. but wen we enter domot I go reason my mama say she no try oh, but sha I still get her back.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70979.17
ETH 3849.67
USDT 1.00
SBD 3.48