You are viewing a single comment's thread from:

RE: Een nieuw fietstype op de markt.

in #new5 years ago

Ik heb meerdere fietsen:
een gewone fiets
een elektrische fiets
een elektrische fiets waarvan het elektrische gedeelte niet meer werkt ( vandaar de andere elektrische fiets ) maar die als gewone fiets nog prima voldoet.
een bakfiets ( 2 wiels ) ook met elektrische trap ondersteuning.
een vouwfiets die mee kan in de trein of metro zonder dat je een kaartje ervoor hoeft te kopen. Deze laatste: ook elektrisch.

Je ziet: ik fiets veel en ben inmiddels helemaal geëlektrificeerd!

Overigens hebben al mijn elektrische fietsen een motor in het voorwiel, een "middenmotor" die dus op de trapas werkt, bevalt mij een stuk minder heb ik ervaren bij een proefrit.

Groot nadeel is dat elke fiets een andere accu heeft met ook weer een andere oplader met niet uitwisselbare stekkers, dit doet erg denken aan de begintijd van de mobieltjes, toen elk mobieltje een ander soort stekkertje had om hem op te laden...

Sort:  

Dus deze had je nog niet in je collectie. :-)
Idd, dat gedoe met die accu's en stekkers, puur protectionisme van de fabrikanten, het mag niet uitwisselbaar zijn.

ja het wordt tijd dat de overheid het verplicht stelt dat ze allemaal uitwisselbaar zijn.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84