You are viewing a single comment's thread from:

RE: As E take be for our country

in #npc6 years ago

My brother/sister d mata con tire me o infact this country sef tire me join... Day talk wey u say young person mk e be presido for we kwantri me sef tell u say we young pipo no go gree vote young person why na greed!! N yes tout go still dey unto say money dry n person no go see money say no to am.

My own always be say mk we young people find sontin do for we self.... Start with 1k/day soon u go d see 5k so money no go carry u go grave.

Anyway laslas I no tink say buhari go win again Wetn I for like add be mk we youths try choose person wey go benefit us carry we all along else e go still remain laidis

Okay the talk for next time suppose be "how we fit better ourselves for this kwantri... Wetn oyinbo d call entrepreneurship"

Sort:  

True talk, Make our young people dey try help themselves.

You don try..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68625.09
ETH 3746.53
USDT 1.00
SBD 3.76