Mandala- další

in #palnet5 years ago (edited)

Ahoj;)
Tretí do sbírky. Další bude komplikovanější, protože mám konečně nové kružítko.
A bacha tenhle měsíc bude masivní, hodně věcí se bude pro hodně lidí měnit a budou vyplouvat na povrch zasuté věci;D
Deset dní jsem neustále narážela na číslo 88 a dneska mi došlo proč;)... tak hlavně nohy v teple a kliiiiiiiiid ono se to přežene:)

Mimochodem jsou to pastelky, vodovky, trochu soli, fixky a linery ( linery jsou hodně tenké fixky)

Pa

49AD904B-02AC-485F-BED9-608E0861A651.jpeg

7809D4B9-BBDA-403C-8D87-7B55CEA6EC9E.jpeg

FA83E4EC-3DDB-46C9-8CE9-2CB88686BDB2.jpeg

34AD6907-2B29-4F6D-B8EE-25813825AAFA.jpeg

Sort:  

Přidej si ještě značku #creativecoin :-)

Oká;) dík za ty vaše informace, bez nich bych byla ztracená;D

Však ty se najdeš :-)

Si skromně myslím, že jsem se ráčila konečně najít;) ale co se týče těchhle věcí nebo nákupů troufám si tvrdit, že se to asi nezmění;))

Hlavně, že jsi to ty :-)

Ty brďo on mi to radil už @krakonos, jen jsem si nevim proc zacla psat creativezone;D

Kreativně jsi vymyslela novou značku :-D

wow :)
Hele a tu věštbu si vzala kde?

Vůbec netuším;)

lol :) a 88?

Víš dobře, že lol nesnáším:D jinak 8.8 samo sebou;) ale to neni na veřejné debaty... nicméně nálety nácků se konat nebudou;)

Musím říct, že mi z toho padá brada... Kdyby tam nebylo tolik "holčičích" barev, snad bych to chtěl i na zeď ;)
Těším se na další!
A jsem zvědavý, co bude 8.8. ;)

fakticky mě těší, že se to líbí;) barvy beru víceméně pocitově a chci obsáhnout celou paletu;) tak pozor na to co si přeješ, protože momentálně kreslím takovou tu "klučičí:D jinak pokud se nepletu, což teda je více než pravděpodobné tak by měl být vidět Sírius o něco více než bývá běžné, tuším takhle bývá co 19 let. Toho 8.8 by to mělo být nejpatrnější i by to mohlo mít vliv na jedince stejně jako se to děje třeba při úplňku. Moc tomu nerozumím jen jsem citlivá na energie;) se mnou to mává už měsíc teda, ale v dobrém. jen jsem nevěděla proč.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63418.73
ETH 3094.09
USDT 1.00
SBD 3.89