You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mandala- další

in #palnet5 years ago

Musím říct, že mi z toho padá brada... Kdyby tam nebylo tolik "holčičích" barev, snad bych to chtěl i na zeď ;)
Těším se na další!
A jsem zvědavý, co bude 8.8. ;)

Sort:  

fakticky mě těší, že se to líbí;) barvy beru víceméně pocitově a chci obsáhnout celou paletu;) tak pozor na to co si přeješ, protože momentálně kreslím takovou tu "klučičí:D jinak pokud se nepletu, což teda je více než pravděpodobné tak by měl být vidět Sírius o něco více než bývá běžné, tuším takhle bývá co 19 let. Toho 8.8 by to mělo být nejpatrnější i by to mohlo mít vliv na jedince stejně jako se to děje třeba při úplňku. Moc tomu nerozumím jen jsem citlivá na energie;) se mnou to mává už měsíc teda, ale v dobrém. jen jsem nevěděla proč.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67