You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #13 : "Unsay Natabang Kanimo sa Steemit sa imong Personal na Kalambuan?"

in #philippines6 years ago

Kana bitawng panahon nga down kau ka sobra pa s 100% tungod sa dli kapugngan nga nahitabo s personal nga kinabuhi ug mangita kag outlet para dli nimo ma-internalized ang sobrang kaguol, mao gyud ang unang natabang sa Steemit nako. Kon manumduman sa akong first blog to introduce myself, akong naistorya didto ang personal nako nga kinabuhi though dili unta to angay, siguro tungod kay atong higayuna sobra ang depression nga akong gibati. Wala jd ko ngmind sa upvotes kada post nako tungod kay ang akong tumong mao lang nga mabusy ko ug dili na makahuna-huna pa sa akong problema. Kining dapita makaingon nako nga dako kaayog natabang nako ang Steemit pg move-on hangtod nga na daily routine na nako ang pagpost.

Wala koy skills sa paghimo ug mga konsepto, unsaon pag organize ug mga paragraphs aron masabtan sa readers pero kon makadungog ka sa imo Steemian coworker nga ni appreciate sa akong style sa pagsuwat, hala nakasmile sad kog pinaahat ug murag feeling nako nakapuno sa akong self-esteem ug self-confidence, pero feeling ra jud na nako ha ug tinuod sad nga nalipay jud ko sa pagdayeg niya nga nindot daw akong iningles, wala sad nko giconsider if atik2 raba tong iyaha basta nalipay jud ko kysa mgcge kog huna2 atong problema nga dili na jd mabalik pa.

Ikatulo nga tabang s Steemit nko mao ang pagbaton ug knowledge s mga terminologies nga sa sinugdanan moingon kog hala oi, unsa ma na cla, mga abat, wak2 or ungo na? Dili lang jud ko maulaw ha, pastilan wla jd tawn ko kabalo ug unsa ng bitcoin, cryptocurrency, etc. kutob ra jd kog peso pero at least bsan wla koy gkuptan nga dollars kabalo ko ana nya, lol. Pun an pas utopian, cgeg hisgot akong mga kauban nga steemians pod anang SBD, bsta mgkapundok na cla dli na jd ko karelate. Dako kau kog pasalamat nga naconvince jd ko nla nga moapil sa Steemit. Ug sa kaduha nakong apil ug meet ups, pagkanindot nga dghan tag makaila, salamat ninyong tanan.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62498.25
ETH 3177.22
USDT 1.00
SBD 3.79