You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #13 : "Unsay Natabang Kanimo sa Steemit sa imong Personal na Kalambuan?"

Pangutana :"Unsay Natabang Kanimo sa Steemit sa imong Personal na Kalambuan?"
Dako ug daghan ang natabang sa ako ang steemit.
Una ug mao ni ang pinaka bug.at na rason, nakatabang gayud sa akong personal na mga gasto para sa ako pamilya ug sa akong anak sa iyahang pag eskwela sa pribado. Hinay pero kanunay ko ga post para maka kwarta gihapon dria bisag gamay pero kanunay gihapon.
Ikaduha: dri sa steemit daghan koy nahibaw.an na wala nahibaw.an sa skwelahan sauna ug bisag asa pa. Kay ang steemit nag una jud sa mga balita ug unsay bag.ong nahitabo sa kalibutan lakip na gayud ang pagpadaghan ug kwarta pinaagi aning crypto currency.
Ikatulo: daghan ko naila ug na amiga dri sa steemit dili lang Pinoy pero mga uban pang lahi. Naay uban na chat pa nako sa facebook kai tuod na amiga o amigo na lagi.
Ikaupat: daghan kaayo nahimong milyonaryo dria na mainspire pud ka na mapareha nila. Gabasa jud ko ug ga follow sa ilaha para mahibaw.an nako ang ilaha mga secreto sa paglambo sa kinabuhi. Karon dako jud ang pagbag.o sa akong paghuna Huna ug sa akong pinansyal na aspeto sa kinabuhi.
Ikalima: bisag wrong grammar usahay perpoGa support jud gihapon ang atong mga ka grupo dria tungod sa stong panaghiusa na molambo ta tanan ug tinabangay.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62847.73
ETH 3173.47
USDT 1.00
SBD 3.80