You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #13 : "Unsay Natabang Kanimo sa Steemit sa imong Personal na Kalambuan?"

in #philippines6 years ago

Pangutana: Unsay natabang kanimo sa steemit sa imong personal nga kalambuan?

Una daku gyud ug natabang nako ang steemit pinaagi pag edukar usab sa akong kaugalingon. Dugay nako nahuman ug eskwela. Di nako kahibalo mosawat ug iningles kay lagi di gamit sa akong pagpanarbaho. Pinaagi niini makapangita ko ug unsay hulbad sa ingles ngadto sa tagalog ug unsa buot gayod ipasabot. Mao na ni ang tubag sa akong mga damgo nga sige ko ug eskwela. Bisan sa akong pangidaron maka damgo paman gayud ko nga moeskwela. Dinhi nabansay ang akong utok paghunahuna kung unsa akong isuwat Karon adlawa. Ug makahimo ko ug oras pag panaliksik sa internet Kung unsay angayan pa nako mahibaluan. Sa una wala koy labot kung unsa nang mabasahan nako parti ug cryptocurrency pero Karon niapil ko sa steemit hinay hinay na nako nahibaluan ug unsa gayod na siya.

Ikaduha, nakatabang sad ni sa akong pinansyal nga kalamboan. Naa koy lain kita nga makatabang kanako ug sa akong mga igsoon ug ginikanan nga manginahanglan sa akong tabang. Sukad ko niapil sa steemit nakatigom ko ug SBD ug dali ra makobra kung naa koy important kinahanglanon nga kwarta ug dili nako maka pangutang .

Ikatulo, kay pinaagi sa steemit nakaapil ko ug komunidad ug makatabang sa ubang tawo nga nanginahanglan kayo. Ako niapil sa grupo nga Cebu writers guild. Diin tudluan ko aron mabansay ang akong pagsuwat. Ug gumikan ani nakatabuhat mi ug programa . The owesome smile project alang sa mga bata nga palaboy sa dalan pinaagi sa paghatag Kanila sa ilang panginahanglan . Usa ko nga boluntaryong niapil sa kalihokan. Kay ganahan gayod ko mosalmot ani aron mapakita nako nga andam ko motabang sa uban.

Daghan salamat....

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61974.94
ETH 3126.82
USDT 1.00
SBD 3.77