You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemph.cebu's Community Question #13 : "Unsay Natabang Kanimo sa Steemit sa imong Personal na Kalambuan?"

in #philippines6 years ago

Una sa tanan maayong adlaw kaninyo.Daghan og dako kaayu ang natabang ang STEEMIT ka nako:UNA ,nakatabang kani kanako og dako bahin sa pinansyal bisag gamay pero kanunay:IKADUHA,nabaid og nahasi pag ayu ang ako pagkamaayu musawat pamaagi sa pagbuhat og blog!og pamaagi sad sa pag apil sa grupo nga CEBU WRITERS GUILD diin kining nga grupo tudloan ka og unsaon paghimo og maayu og maanindot nga blog.IKATULO dili lng ako ang natabangan sa STEEMIT kung dili ang uban tao nga dili membro sa STEEMIT susama nlng sa awesome smile project,kung diin gehatagan og dakong grasya og kalipay ang mga bata dinhi sa sugbo.Busa ako,mapasalamaton ko nga na membro ko ani.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79