Sort:  

Dank je. Het ging eigenlijk om de bij, maar die staat er maar net op. Eigenlijk heb ik het niet zo op insecten, maar ze zijn zo leuk om te fotograferen. Wanneer ze gaan bewegen, deins ik vaak achteruit, dan krijg je dit soort beelden.

Het is wel grappig om te zien hoe een foto eigenlijk niet is geworden wat je verwacht, en vervolgens elementen bevat waardoor het toch een mooie foto is.

Ja het had mooi geweest als hij in de camera zou kijken :) Oh dat kan wel vervelend zijn dat je door de schrik net niet die foto kan maken die je wilt....

Inderdaad ik vind de bloemen mooi en de kleuren samen met de focus ervan! :)

Ehm, bioloog, dit is wel zijn voorkant lol.
Maar ik had hem in eerste instantie liever wat prominenter in beeld gehad. Uiteindelijk is het resultaat beter dan verwacht omdat de bloemen er mooi op staan.

Ah lol nu zie ik het :) ja dat snap ik!

ik heb je getagged in een andere post waar een foto uit dezelfde serie in staat. Hier is de bij beter in beeld. Heb je dat gezien?

Hahaha ja ik heb het gezien nu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62521.03
ETH 3025.04
USDT 1.00
SBD 3.97