You are viewing a single comment's thread from:

RE: Know Thy City / Znaj swoje miasto

in #photomag6 years ago

Znam to uczucie robienia zdjęć nie wiadomo po co, ale znam też potrzebę posiadania aparatu przy sobie. U mnie już ma to charakter uzależnienia ;) Aparat mam ze sobą praktycznie zawsze, a lekki nie jest.

Pocieszę Cię może trochę... z tych moich nikomu niepotrzebnych zdjęć udalo mi się zrobić 2 książki fotograficzne, ale niekomercyjnie. A na początku tego roku miałam swoją pierwszą indywidualną wystawę. Myślę o kolejnej... albo te same zdjęcia tylko w innym niejscu... Raczej mam stworzone zestawy zdjęć, które opowiadają jakąś historię..
Zatem może jest to też temat do przemyślenia dla Ciebie? :)

Sort:  

W sumie posty na steemicie są dla mnie taką formą wystawiania swoich zdjęć, tworzą jakąś całość, zazwyczaj z kilkoma dopełniającymi je zdaniami. Mam w głowie kilka "projektów" - nigdy niedokończonych, trwających kategorii zdjęć.
Myślałem kilkukrotnie o wystawieniu swoich prac, ale nie wiem jak się za to zabrać, szczerze mówiąc :)

Chyba sam dobrze o tym wiesz, że wywołane zdjęcia, nawet te w niedużym rozmiarze, to zupełnie co innego... Zabrać się trzeba tak... znajdujesz najpierw miejsce... mała galeria, knajpa, biblioteka... cokolwiek... zazwyczaj są chętni. Ustalasz termin, a potem się martwisz, jakie zdjęcia wybrać ;) Ja miałam szczęście, bo pomagał mi jeden wrocławski fotograf, który zna się na rzeczy i z moich zdjęć pomógł mi stworzyć zestawy, kuratorką została moja koleżanka, która dobrze czuła moje zdjęcia, więc pomagał mi też w rozplanowaniu tego i innych technicznych rzeczach. Naprawdę przygotowanie wystawy jest świetnym doświadczeniem :) Potem wystarczy zorganizować wernisaż i zaprosić całą rodzinę i znajomych, żeby robili tłum :) U mnie okazało się, że było aż za dużo ludzi, bo galeria była dość mała.

A właśnie dzisiaj zagadałam do jakiegoś chłopaka, który na mojej ulicy otwiera klub z planszówkami i chce zrobić to takim miejscem spotkań trochę, do tego może jakieś wystawy czy koncerty, więc zapytałam czy są też otwarci na fotografię. Jak najbardziej :) Zatem tak też można znaleźć miejsce :)

Nie ma co myśleć, trzeba działać :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91