You are viewing a single comment's thread from:

RE: Walka z nadwagą

in #pl-artykuly5 years ago

Piękna historia, czytałem i jakbym miał deja vu, podobna drogę przeszedłem w 2013 roku, systematyczne bieganie, zmiana nawyków żywieniowych, odstawienie słodyczy, alkohol zostawiłem ale ograniczyłem, bo co to za zawody bez !BEER po biegu. Przez półtora roku zjechałem blisko 30 kg ze 122 kg. Później zatrzymał mnie rozwój choroby, której nikt nie był w stanie przez 2 lata zdiagnozować, ale jak już określono na co jestem chory, podjąłem leczenie i wracam do formy, ale teraz bawię się bieganiem, wyłącznie dla siebie, bez zawodów.
Pomimo ograniczenia chorobowego, dzięki zmianom wprowadzonym w żywieniu, nawet przy mniejszej aktywności nie miałem efektu jojo. Waga wciąż utrzymuje się na tym samym poziomie od 6 lat. Jest to wciąż wg BMI parę kilo za dużo, ale jest dużo lepiej niż było przed dekadą.
Powodzenia w osiągnięciu celu 35 min
$trdo

Sort:  

Congratulations @browery, you are successfuly trended the post that shared by @flocki!
@flocki got 6 TRDO & @browery got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

A więc doskonale rozumiesz jakie to dla mnie ważne, skoro przechodziłeś przez to samo. Pokonanie nadwagi wiąże się z wieloma wyrzeczeniami i trwałą zmianą stylu życia, jeśli ma być skutecznie. Nagrodą są efekty. Gratuluję i powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 67851.31
ETH 3815.63
USDT 1.00
SBD 3.77