You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pierwiastek męski żąda głosu.

in #pl-autoriposta6 years ago

Dobrze, że nie tylko ja tak mam :D
Często jak chcę poprzeć którąś ze stron i napisać jakiś sensowny komentarz, to po napisaniu spoglądam z 2 perspektywy i del...
Może teraz się uda ;)

Może być tak, że ten wrażliwy i empatyczny facet, którego związek opiera się na szczerości, co wiąże się z pokorą, będą mogli przyjrzeć się jak w lustrze i zbudują razem coś pięknego, opartego na solidnych podstawach, gdzie obie strony zyskują, ponieważ zbudowali potężny konstrukt MY i nawet jako jednostka czują się znacznie silniejsi. I taki facet zrobi wszystko, żeby uchronić, to co dla niego najcenniejsze, w każdy możliwy sposób.
Natomiast ten drugi typ faceta, co opisałaś. Często tak jest, że jego związek jest bardzo płytki i musi łechtać swoje ego różnymi przedłużeniami ego, a wszystko jest oparte na filarach strachu i zazdrości.
To np z takim awanturnikiem z baru po krótkiej kłótni przybije piątkę i napije się piwa, a oberwie się komu innemu ;)

W sumie bym przyznał rację tamtej @waderze

Niby to wiemy, ale i tak podświadome instynkty biologiczne swoje...

Sort:  

Ja też wolę tamten punkt widzenia :)
Trochę z premedytacją przedstawiłam mojego adwersarza jako mężczyznę myślącego stereotypami, który maksymalnie uprościł mój punkt widzenia, wybrał tylko to, co mu pasowało, żeby mnie "utrącić". Stoczyłam wiele podobnych potyczek słownych, zupełnie bezsensownych... w realu już się w takie dyskusje nie wdaję. Natomiast potrafię zrozumieć skąd biorą się takie postawy i stereotypy, to co napisałeś: strach i zazdrość, do tego dodałabym niepewność. W moich oczach postawa typu "macho" najczęściej jest maską, pancerzem.

Dokładnie! Pies, który dużo szczeka, nie gryzie.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69612.15
ETH 3677.89
USDT 1.00
SBD 3.30