You are viewing a single comment's thread from:

RE: Płatki jaglane z pieczonym jabłkiem, cynamonem i orzechami włoskimi

in #pl-kuchnia6 years ago

Same zdrowe produkty. Dla mnie właśnie na wodzie bez mleka, którego się wystrzegam. Cynamon obowiązkowo. Takie jabłka mogę spożywać, muszą być przetworzone - uczulenie. Czasami takie jabłka sobie przyrządzam. Teraz muszę dodać płatki.
Pozdrawiam.

Sort:  

Ja staram się używać mleka roślinnego, albo bez laktozy, chociaż to drugie ma dla mnie tylko taką zaletę, że jest bardziej lekkostrawne. Uczulenie na surowe jabłka? Nigdy nie słyszałam o czymś takim, dobrze, że masz alternatywę i możesz jeść pieczone :) pozdrawiam

Uczulenie na jabłka mam dość poważne, kiedyś musiałem jechać na zastrzyk - spuchłem i na oczy ledwo widziałem. Uczulenie nabyte, kiedyś jadłem bez żadnych problemów. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57329.79
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.67