You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje ukraińskie wakacje

in #pl-podroze6 years ago

Z wielką chęcią! Na pewno warto się wspiąć na Ai Petri, Bakczysaraj jest bardzo klimatyczny. Ja chyba najlepiej wspomina ogólną różnorodność krajobrazów i ludzka życzliwość. Spałem w namiocie na plaży w Liwadii i pobudki w promieniach wschodzącego słońca nigdy nie zapomnę. Koktiebel to było ciekawe przeżycie, ja mu nadałem przydomek ruskiego Mielna ;)

Sort:  

To prawda, jest to niezła imprezownia ;) No i to cieplutkie morze ;) Dobrze, że wspominasz o Ai Petri ;) Dziękuję

Polecam się na przyszłość, jeśli chodzi o Krym czy kraje kaukaskie. Może nawet coś niebawem wrzucę, bo spędziłem w tych krajach koło miesiąca.

Gdzie jeszcze byłeś? Na pierwszy rzut wpada mi na myśl Armenia i Gruzja, bardzo chciałabym odwiedzić te kraje. Jak tylko coś wrzucisz daj znać. Nie chcę przegapić, a zbyt często tutaj nie bywam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 68016.16
ETH 3564.44
USDT 1.00
SBD 3.21