You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja własna mini siłownia :)

in #pl-sport6 years ago

@mastek równieżpodzielam Twoje zdanie że własny sprzęt na własnym kwadracie jest znacznie wygodniejszą opcją.Sam mam zamiar zrezygnować z siłowni gdy tylko znajdę miejsce na sprzęt.Dodam jeszcze dla wszystkich którzy chcą skompletować swój własny sprzęt iż wiele ciężarków można znaleść poprostu na złomie.Ja właśnie w ten sposób po taniości kupiłem sporo sprzętu.Polecam także poszukać na olx używane od kogoś,wtedy można kupić super zestaw za max 1500zł.Pozytywnie pozdrawiam:-)

Sort:  

Dzięki kolego, masz rację obciążenia można kupić na olx w bardzo dobrym stanie i się nie wykosztować a przecież ciężary mają ważyć a nie ładnie wyglądać :) Sam niedługo będę szukał coś ok 2x10 lub 2x15 bo mi do martwych brakuje. Pozdrawiam

Powodzenia i niech moc będzie z Tobą @mastek :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64512.59
ETH 3174.81
USDT 1.00
SBD 3.85