You are viewing a single comment's thread from:

RE: Orki inteligentna potęga oceanów a parki wodne + 9 autorskich fotografii

in #pl-zwierzeta5 years ago

A gdzie będziesz chciał w Norwegii oglądać te orki? Zrób porządne rozeznanie gdzie i kiedy można je spotkać. Nie jestem tak do końca pewien tej wiedzy, ale mówiono mi kiedyś, że na Lofotach bywają tylko zimą. Za to potrafią wpływać do zatoki i dzieci w trakcie lekcji mogą je oglądać z okien swojej szkoły (ja w moich szkołach za oknami miałem tylko chlorków :-[ ). Chodzi mi o to, że nie jestem pewien czy te firmy, które organizują wielorybnicze safari, tak bardzo chętnie zdradzają jakie wieloryby można o danej porze roku spotkać, przynajmniej dopóki się nie zapłaci.

Sort:  

Dokładnie tam gdzie mówisz na Lofotach. Aktualnie gromadzę informacje pod kątem organizacyj wypadu tam.Jest tak jak mówisz za pieniądze Cię tam zabiorą;-) Zgadza się najczęściej zimą. Jak będziesz miał jakieś infa to podeślij jak możesz.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63091.31
ETH 3172.78
USDT 1.00
SBD 3.81