Sort:  

多谢拉仔

Posted using Partiko Android

阿力向你挑戰 (速逃)

哈,米路,我谂住玩下咋

Posted using Partiko Android

@minloulou给您叫了一份外卖!

@ericet阿龙 @softmetal阿虎 @honoru阿豹 新手村龙虎豹组合 迎着海啸 开着卡车给您送来
新手村三宝 瓜子 汽水 小板凳

吃饱了吗?跟我猜拳吧! 石头,剪刀,布~

如果您对我的服务满意,请不要吝啬您的点赞~

對茵茵黎講好大支持👍 @teamcn-shop

Posted using Partiko iOS

我地唔使挑战喞。大家都係五分钟能人,唔知大家几时加入五分钟行列呢? 😏😏😏

Posted using Partiko Android

拉仔,
我试下自己能唔能够做到咋。
我冇乜耐心架,
唔好对我咁认真,玩下啫。

Posted using Partiko Android

几十岁人好心你咪咁容易俾佬佬挑拨到啦😏 有人陪我5分钟我都唔知几高兴吖🤓

Posted using Partiko Android

你如果邀请我陪你,
我都会陪你做架,
但係我好少自动自发去做

Posted using Partiko Android

我地即管放长双眼睇下有几多个黎加入五分钟俱乐部。你第一次五分钟,晏昼咪食太饱。整返几条蕉,饮多啲水疴多啲尿。应该会冇乜事喞因为宜家重早,够时间俾啲腹肌休息。如果唔係,听日唔使开档😌

Posted using Partiko Android

係,都有啲担心。
好在听朝早唔驶开档,
阵间晏昼要陪长辈去沙登唱歌,
希望阵间唔会失礼长辈。

好,知道了。

Posted using Partiko Android

阿力 要拉筋 唔係又會好痛🙏

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60521.50
ETH 3005.55
USDT 1.00
SBD 3.85