You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Velvet Undergruonu & Nico - ikoniczna płyta niezależnego rocka

in #polish6 years ago

Świetny post, Lou Reed nagrał nawet z Metallica album, przez większość okrzyknięty taki sobie, nic specjalnego, dla mnie to jest coś innego niż Metallica do tej pory grała, pokazali że takie coś też potrafią zagrać. A i parę kawałków jest na prawdę dobrych.

Sort:  

Wiem, znam :) Ale Lou Reed to znacznie bardziej rozbudowany twórca niż ten album nagrany z Metallicą. Zawsze gdy o Lou wspominam jest dla wielu jakimś wyznacznikiem tego kto to jest. I to chyba standard. Natomiast ja go odkryłem w połowie lat 90-tych - wówczas na soundtracku do "Trainspotting" ukazał się utwór "Perfect Day". Naprawdę mnie wówczas ujął. Polecam resztę jego twórczości. Dla zachęty:

Tego nie słyszałem, ciekawy kawałek. Znam jego utwory, ale bardziej zacząłem nim się interesować po albumie z Metallica. Wiesz że ja te cięższe brzmienia wolę.

Wiem, wiem :) Po kalendarium widzę :)

W kalendarium nie ma za dużo ciężkiego grania, przejrzyj moje wcześniejsze posty, może znajdziesz coś dla siebie.

bankowo poszukam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64160.97
ETH 3145.28
USDT 1.00
SBD 3.86