You are viewing a single comment's thread from:

RE: Black Desert Online za darmo w serwisie Steam.

in #polish4 years ago

Grafika piękna, ale gra z niesamowitym talentem do palenia sprzętu, zwłaszcza jak zostawisz postać na afk, żeby rybki łowiła.
Chyba najlepszy znany mi kreator postaci ze wszystkich gierek mmorpg. Mogłam dłubać i dłubać przy postaci, żeby była idealna.

Sort:  

Nie powiem, że gra wygląda pięknie. Jak grałem na PS4 to zbierałem szczękę z PODŁOGI przy tych krajobrazach. Niestety nie wiem jak jest z wersją na PC, ale myślę że mój staruszek z GTX 970 może dźwignie ten tytuł. :)

Co do edytora postaci to się zgodzę, można tam spędzić sporo czasu. Tylko, że ja nie jestem sympatykiem tego stylu graficznego. Jak się zrobi Postać, zwłaszcza kobiecą, to wygląda jak w tych japońskich bajkach. Pamiętam, że jak zacząłem grać, to sobie wybrałem domyślny wygląd mężczyzny człowieka, bo nie wyglądał on tak zniewieściale. XD

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67974.72
ETH 3841.39
USDT 1.00
SBD 3.74