Black Desert Online za darmo w serwisie Steam.

in #polish4 years ago

Wczoraj się dowiedziałem, iż na serwisie Steam trwa promocja na grę Black Desert Online, ale tylko na wersję podstawową. Gra będzie dostępna za darmo (i na zawsze) do 2 marca 2020 roku, do godziny 16:00.

capsule_616x353 (1).jpg

Grę tą można ściągnąć pod tym linkiem.

https://store.steampowered.com/app/582660/Black_Desert_Online/

Kiedyś kupiłem sobie tę grę jak była w promocji na Steamie, ale jeszcze nie grałem w nią w wersji na PC. Sama podstawka nie jest droga. Pamiętam, że w zeszłym roku, chyba w sierpniu gra ta też wylądowała na PlayStation 4 i przez kilka dni można było w nią pograć za darmo w ramach otwartej bety. Trochę w nią pograłem i stwierdziłem, że gierka jest spoko, jeśli komuś nie przeszkadza nieco mangowy, azjatycki wygląd postaci.

Grając w "Black Desert" czułem się nieco, jakbym wrócił do "NeverWinter" online po kilku latach. Założenia gry są podobne. Latamy po ogromnej mapie, zbieramy questy, siekamy potwory i zbieramy punkty doświadczenia i wracamy do naszych zleceniodawców i tak w kółko.

Black Desert jest to gra MMORPG, stworzona przez koreańskie studio Pearl Abyss w 2015 roku, która pierwotnie ukazała się na komputery PC z systemem Windows. W 2019 roku gra ta wylądowała na konsolach Xbox One i PlayStation 4, a także została wydana na urządzenia mobilne jako "Black Desert Mobile".

Gierka jest spoko, ale trzeba nie mieć życia prywatnego żeby w nią grać. Tam trzeba dużo grindować, aby wbić level. Jeśli komuś, jak napisałem powyżej, nie przeszkadza nieco mangowa grafika postaci, to zapraszam do pobierania. :)

ss_36e9a41c2a147e49d661cb88c277b045c524277d.jpg

ss_ac07b1399cc2c6abd952307187a54487e065d1de.jpg

Źródło screenów podałem powyżej w linku.

Sort:  

Podobno pvp całkiem fajne :)
@tipu curate

Dziękuję, ale nie trzeba było. Miałem wyłączyć zarabianie, ale zapomniałem.

Niestety w tryb PVP nie grałem, wolę jednak PVE. :)

Grafika piękna, ale gra z niesamowitym talentem do palenia sprzętu, zwłaszcza jak zostawisz postać na afk, żeby rybki łowiła.
Chyba najlepszy znany mi kreator postaci ze wszystkich gierek mmorpg. Mogłam dłubać i dłubać przy postaci, żeby była idealna.

Nie powiem, że gra wygląda pięknie. Jak grałem na PS4 to zbierałem szczękę z PODŁOGI przy tych krajobrazach. Niestety nie wiem jak jest z wersją na PC, ale myślę że mój staruszek z GTX 970 może dźwignie ten tytuł. :)

Co do edytora postaci to się zgodzę, można tam spędzić sporo czasu. Tylko, że ja nie jestem sympatykiem tego stylu graficznego. Jak się zrobi Postać, zwłaszcza kobiecą, to wygląda jak w tych japońskich bajkach. Pamiętam, że jak zacząłem grać, to sobie wybrałem domyślny wygląd mężczyzny człowieka, bo nie wyglądał on tak zniewieściale. XD

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65