You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pokaż swój talent - Artykuł konkursowy - Mieszkanie w 3D

in #polish6 years ago

Ło kruci, a ja sobie myślałam, że szczytem projektowania jest ogarnianie mieszkania w Simsach, żeby to miało ręce i nogi :D
Nie no, biję brawa bo nie miałabym cierpliwości do ogarniania czegoś takiego

Sort:  

XD Od Simsów to się zaczęło prawie 10 la temu, pierw zamurowałem wszystkich w ścianie i opisałem jako spiżarnia XD bo mi przeszkadzali a potem mogłem spokojnie przebudowywać, coś jak dom Pani Winchester XD.. ale tam było mało możliwości więc przeszedłem na SH3D

ale jeszcze powiem CI , że często moja cierpliwość sięga zenitu gdy okazuje się osoby, dla których robię wizualizację próbują jednak przemycić jakieś myśliwskie trofeum ścienne z rogami np do nowoczesnego salonu - wtedy to już sam dubeltówkę odpalam XD

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68988.65
ETH 3774.14
USDT 1.00
SBD 3.43