You are viewing a single comment's thread from:

RE: Św. Tomasz z Akwinu. Kilka uwag na temat państwa

in #polish6 years ago (edited)

Miałem szansę kiedyś w życiu zostać polonistą w ogólniaku i jako taki nie dałbym Ci nawet 3 na szynach i oblałbyś u mnie maturę. (Ktoś może mógłby Ci sprawdzić ortografię next time?)

Ale. Ale!!!

Pomijając te małostkowe językowe drobiazgi zakres pomysłowości i konteksty tego artykułu zapierają dech w piersiach. Aż chciałoby się być wierzącym, żeby w tym uczestniczyć!!!

Mam nadzieje, że zostaniesz na Steemicie na dłużej. Musimy tu wymyślić nową społeczność, nową gospodarkę i im więcej poznamy konktekstów, prób z przeszłości, idei - tym lepiej.

Dzięki @zwora!

Sort:  

@Assayer :)
Przynajmniej masz pewność, że tekst jest autorski :) heh... A tak na poważnie, oczywiście poprawię, co jest do poprawienia - przepraszam załogę, po prostu mam remont i chciałem go wrzucić rano, bo nie wiedziałem jak będzie wyglądać wieczór ;( Więc podejmuję temat "samobiczowania" polonistycznego :)

Oczywiście jeżeli chodzi o Steemit to nigdzie się nie wybieram. Wręcz przeciwnie, jakoś mnie na FB mniej i nie żałuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59036.72
ETH 2970.23
USDT 1.00
SBD 3.73