You are viewing a single comment's thread from:

RE: A może podróż na ośle...?

in #polish5 years ago

Nie znam charakteru osłów z osobistych kontaktów, ale mam wrażenie, że one są po prostu fajne i bardzo mądre. Taki doskonały towarzysz właściciela, który chętnie z nim pójdzie do miasteczka albo do gaju oliwnego i jeszcze pomoże coś przetransportować (rozsądnego ciężaru oczywiście).

Siedziałaś na niedźwiedziu!? Ewo - jesteś bohaterką, jak nie przymierzając Putin. Teraz pewnie nie ma szans na coś takiego, bo jednak niedźwiedziowe nastroje i reakcje nie są łatwe do przewidzenia - nie nadają się one za bardzo do oswajania i kontaktowania z ludźmi.

Sort:  

Oczywiście że osły to fajne i mądre zwierzęta :) Bez ciężaru idą o wiele chętniej za właścicielem ;)

Tak, siedziałam na niedźwiedziu ale on był na łańcuchu uwiązany i miał kaganiec. Szedł spokojnym krokiem a ja bałam się bardzo bo nie miałam się czego złapać. Na dokładkę jego sierść była sztywna i kłująca.

Na ośle siedziało się o wiele wygodniej, że o koniu nie wspomnę :)

Piękne wspomnienie :) Jak się o tym czyta rzecz jasna. Mnie tylko na konia posadzili i do dziś pamiętam, że ziemia była diabelnie daleko... Sądząc po zdjęciach z tamtego wyjazdu miałam ze 4-5 lat. Jak by mi się trafił niedźwiedź to by się pewnie histerią skończyło. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62831.42
ETH 3123.16
USDT 1.00
SBD 3.85