You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kontrowersyjne tematy #1 – Nie będziesz miał Bogów cudzych przede mną.

in #polish6 years ago

To ja się tu spodziewałem jakiegoś głębokiego wykładu, a tu tylko heheszki dla ateistów, za którą komik dostaję kupę szmalu :)

Co się tyczy większości teologicznych zarzutów jakie czyni rzeczony, to na ten temat zostało już napisane tyle dzieł apologetycznych, że życia nie starczy na ich przeczytanie ;) Ale ludzie widocznie wolą się dobrze pośmiać :) No nie mówię... ja tez lubię. Ale wszytko musi mieć swoje miejsce, i raz jest czas na heheszki, a raz na głębszą refleksję.

Sort:  

Jest kanał na YouTube "Śmiem Wątpić" tam przedstawiane są głębsze analizy :) Ja odniosłem się tylko do modlitwy i 1 przykazania.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68146.16
ETH 3801.56
USDT 1.00
SBD 3.58