You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mój pierwszy (i ostatni) raz na Woodstock

in #polish6 years ago

Hej, bardzo fajny post, sam w sumie nigdy nie byłem na Woodzie ale słyszałem z roku na rok od znajomych jak tam jest. Wiadomo, jedni sobie chwalili, jedni mówili że okej ale właśnie zabłocone buty czy czekanie w kolejce do pryszniców to nie jest dla nich. Fajnie że opisałaś jak to wyglądało u Ciebie, być może sceptyczni co do tego ludzie zmienią zdanie i też spróbują :)
Ps. jedyne co mnie ukuło w oczy to "podajże". W tym przypadku nie prosisz nikogo o to żeby coś Ci podał tylko wyrażasz wątpliwość więc powinno być "bodajże" ale sporo ludzi robi ten błąd dlatego jestem na niego wyczulony. Pozdrawiam :)

Sort:  

Aj, to nie błąd tylko literówka, ale dobrze, że mówisz! Ale wstyd! Dziękuję!

a to też się zdarza :D no nie ma za co Pani koleżanko :3

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63897.91
ETH 3131.06
USDT 1.00
SBD 3.87