You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leniwiec odlatuje (5): Jaskinie z Buddami

in #polish6 years ago

Fantastyczny klimat i świetne fotki! 👌
Ostatnio też dostałem "węzełek od Ganeszy" tylko zawiązał mi go mnich ze świątyni "Big Buddy". Co ciekawe tak jak Ty dostałem swój na prawej ręce, a mojej dziewczynie mnich zawiazał go na lewej. U Was też tak było?

Sort:  

Dzięki :) Aż na zdjęciach sprawdziłem - 2 x prawa ręka. Nie wiem czy u S. się jeszcze zachowała, ale na moim nadgarstku trzyma się dobrze, mimo ze to poprostu zwykła gruba nitka. A Wasz mnich śpiewał jak wiązał? :)

Śpiewał i kropił wodą - super przeżycie! O swój węzełek będę dbał i też nie planuję ściągać, zobaczymy ile wytrzyma. 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62397.62
ETH 3171.83
USDT 1.00
SBD 3.77