Jajecznica z maślakami

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie Kochani. Ponieważ wiele osób uznaje moje gotowanie za smaczne, postanowiłam się z Wami dzielić i tym. Może Was czymś zainspiruję. Nadmienię, że jestem wegetarianką i moje potrawy takie będą, a nawet wegańskie. Może niektórym z Was te przepisy ułatwią zapoznanie się z żywieniem bez mięsa, a może nawet przejście na taki sposób odżywiania. Może dla niektórych wydaje się to trudne, ja pokażę, jak to jest łatwe i przyjemne, a także smaczne. Preferuję szybkie w przygotowaniu, proste, niedrogie potrawy. Czasami jest to wyczarowanie czegoś z niczego. Kładę nacisk na to, żeby potrawy były zdrowe, bez chemii i sztucznych dodatków. Jeśli coś piekę np. to na oleju kokosowym, by nie było rakotwórcze. Zacznę od jajecznicy, którą przyrządziłam na wczorajszą kolację z racji sezonu grzybowego. Wyszły 4 porcje.

IMG_20181003_202043.jpg

Składniki:
8 swojskich jaj
miseczka maślaków
łyżka oleju kokosowego
1 średnia cebula
sól, pieprz

Sposób przygotowania:
Kroimy drobno cebulkę i podsmażamy na oleju mieszając. Po chwili dodajemy pokrojone maślaki i dusimy pod przykryciem od czasu do czasu mieszając.

IMG_20181003_202754.jpg

Gdy przywiera do dna, dodajemy oleju. Po 20 minutach wbijamy jaja, mieszamy i czekamy aż jajecznica się zetnie. Doprawiamy solą i pieprzem. Smacznego.

IMG_20181003_205803.jpg

IMG_20181007_230442.jpg

Sort:  

Może dodasz ten wpis do konkursu kulinarnego? Maślaki (grzyby) to przecież jeden ze skarbów jesieni :)
Zapraszam!
https://steemit.com/polish/@pl-kuchnia/konkurs-kulinarny-22-jesien-w-mojej-kuchni

Bardzo dziękuję i chętnie dołączam.

Super! Przeczytaj zasady w linku który Ci wkleiłam, powodzenia :)

Karteczka jest, tag #pl-kuchniakonkurs dodałaś, jeszcze tylko wklej link do Twojego posta konkursowego w komentarzu tutaj:
https://steemit.com/polish/@pl-kuchnia/konkurs-kulinarny-22-jesien-w-mojej-kuchni
:)

mmm ale zachęcająco wygląda! za maślakami co prawda nie przepadam, ale kto wie, u Ciebie może i bym spróbowała!

muszę przyznać, że to ciekawa idea robienia jajecznicy na oleju kokosowym! spróbuję następnym razem (jak mąż się zgodzi ;p )

powodzenia w konkursie !

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60609.50
ETH 3014.13
USDT 1.00
SBD 3.90