You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Niedźwiedziowe wywiady] - wywiad z @grecki-bazar-ewy

in #polish6 years ago

Dziękuję bardzo za zaproszenie do wywiadu :)

Te wywiady to bardzo fajny pomysł Michał @michalx2008. W końcu spędzamy tutaj razem wolny czas, dyskutujemy na różne tematy, tworzymy razem polską społeczność, budujemy coś fajnego.
Lepsze poznanie się (choćby w małym stopniu) powinno wpłynąć na polepszenie naszych stosunków i zwiększenie wzajemnego zaufania.
Myślę że jest to ważne w budowaniu zdrowej i silnej społeczności, zwłaszcza że mamy tutaj możliwość zarabiania a to często bywa problematyczne.

Pozdrawiam serdecznie :)

Sort:  

To ja dziękuje że zgodziłaś się wziąć udział. Dziękuję również za miłe słowa odnoście całej serii.

Co do rozwoju społeczności podzielam Twoje zdanie w 100% i również mam nadzieje że moja inicjatywa choć odrobinę przyczyni się do umocnienia naszej polskiej społeczności.

mieszkam w UK i często zdarza mi się słyszeć,że Polacy to tacy a tacy i lepiej trzymać z obcokrajowcami, że Polacy to żyć razem nie potrafią. i cóż, często tak to wygląda, jednak wiele jest przykładów na to, że jest na odwrót. od niedanwa przyglądam się środowisku crypto i muszę stwierdzić, że jestem mile zaskoczona wsparciem i współpracą, jakie widzę między Polakami. bardzo mocno widać to na Steemit. to sprawia, że tym bardziej chce się tu być i tworzyć nową rzeczywistość razem z rodakami :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64117.78
ETH 3112.19
USDT 1.00
SBD 4.23