[Niedźwiedziowe wywiady] - wywiad z @grecki-bazar-ewy

in #polish6 years ago

hiring-3216063_1280.jpg

Witam Wszystkich serdecznie

Czas na wybór gościa "niedźwiedziowych wywiadów" dobiegł końca.
Przez społeczność zostali zaproponowani następujący kandydaci:

  • @grecki-bazar-ewy która zebrała 6 głosów oraz wyraziła zgodę na wywiad i tym samym stała się naszym gościem
  • @santarius zebrał 3 głosy i wyraził chęć wzięcia udziały w zabawie, liczę że w następnej edycji również wyrazisz chęć wzięcia udziału
  • @noisy zebrał 5 głosów lecz nie wyraził zainteresowania wywiadem
  • @albakerki zebrał 4 głosów lecz nie wyraził zainteresowania wywiadem
  • @glass.wolf zebrał 1 głos i wyraził chęć wzięcia udziały w zabawie, liczę że w następnej edycji również wyrazisz chęć wzięcia udziału
  • @rqub zebrał 1 głos lecz nie wyraził zainteresowania wywiadem
  • @carrioner zebrał 4 głosy lecz nie wyraził zainteresowania wywiadem
  • @michalx2008x zebrał 2 głosy oraz wyraził chęć wzięcia udziału w zabawie

Listę głosujących oraz szczegółową argumentację osób wyrażających chęć udział w zabawie oraz tych którzy tej zgody nie udzielili można przeczytać tutaj [Niedźwiedziowe wywiady] - wybieramy rozmówcę

Lista przeprowadzonych wywiadów:

Zasady dotyczące dyskusji:

  • netykieta przede wszystkim
  • przed napisaniem pytania warto przeczytać komentarze innych i sprawdzić czy ktoś już nie zadał takiego pytania.

chat.png

Uważasz wpis za wartościowy? Kliknij RESTEEM:)

Nie podoba się? Również kliknij RESTEEM i hejtuj wspólnie ze znajomymi ;)

horse-2573655_640.png

@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Dziękuję bardzo za zaproszenie do wywiadu :)

Te wywiady to bardzo fajny pomysł Michał @michalx2008. W końcu spędzamy tutaj razem wolny czas, dyskutujemy na różne tematy, tworzymy razem polską społeczność, budujemy coś fajnego.
Lepsze poznanie się (choćby w małym stopniu) powinno wpłynąć na polepszenie naszych stosunków i zwiększenie wzajemnego zaufania.
Myślę że jest to ważne w budowaniu zdrowej i silnej społeczności, zwłaszcza że mamy tutaj możliwość zarabiania a to często bywa problematyczne.

Pozdrawiam serdecznie :)

To ja dziękuje że zgodziłaś się wziąć udział. Dziękuję również za miłe słowa odnoście całej serii.

Co do rozwoju społeczności podzielam Twoje zdanie w 100% i również mam nadzieje że moja inicjatywa choć odrobinę przyczyni się do umocnienia naszej polskiej społeczności.

mieszkam w UK i często zdarza mi się słyszeć,że Polacy to tacy a tacy i lepiej trzymać z obcokrajowcami, że Polacy to żyć razem nie potrafią. i cóż, często tak to wygląda, jednak wiele jest przykładów na to, że jest na odwrót. od niedanwa przyglądam się środowisku crypto i muszę stwierdzić, że jestem mile zaskoczona wsparciem i współpracą, jakie widzę między Polakami. bardzo mocno widać to na Steemit. to sprawia, że tym bardziej chce się tu być i tworzyć nową rzeczywistość razem z rodakami :)

Upvoted and also resteemed....done...

Powiedz mi nasza Polsko-Grecka Ewo, czy masz wrażenie, że Adama i Ewe coś nieznanego łączy lub przyciąga. Siostra małżonki - Ewa, żona brata - Ewa, moja dyrektorka - Ewa, opiekun tagu w którym goszczę od początku - Ewa i to są takie bliższe Ewy, które przewijają się w moim życiu.
No i zdradziłem się. Pozdrawiam Adam.

Oczywiście że w to wierzę :)

Pomimo tego iż nie wiedziałam jak masz na imię z zainteresowaniem i sympatią śledziłam Twoje posty od początku. Bardzo się cieszę że jesteś tutaj aktywny i że publikujesz na coraz większej ilości tagów bo na #pl-kuchnia wiadomo, zapuściłeś kucharskie korzenie.

Również bardzo się cieszę że zdradziłeś nam swoje imię, myślę że to zbliża ludzi bardziej niż nick. W końcu spędzamy tutaj sporo czasu wszyscy razem.

Pozdrawiam Cię serdecznie Adamie :)

@grecki-bazar-ewy jak trafiłaś na steemit ?

Na Steemit ściągnął mnie brat @whitas, wcześniej prowadziłam bloga w sieci. Aktualnie piszę tylko tutaj i nadal prowadzę fanpage na FB :)

Good post @michalx2008x, i like it, visit my account.

Czy orientujesz się może czy na Korfu uświadczę jakąś prawdziwą grecką wieś? Coś co nie jest zrobione pod turystów?

Oczywiście!
Pod turystów są zrobione miejscowości przy morzu natomiast wszelkie wsie żyją swoim życiem niezmiennie od lat. Im mniejsza i bardziej oddalona od morza wieś tym więcej swojskiego greckiego klimatu.
Zapraszam na Korfu :)

Dziękuję

Ewa ile lat temu opuściłaś nasz kraj?

Pobraliśmy się z moim Spyrosem latem 2003 roku i wtedy już zostałam na stałe :)

Wcześniej jeździliśmy do siebie przez 3 lata, ja na lato na Korfu a On w zimie do mnie do Polski. Ponieważ Polska nie była jeszcze wtedy w UE bał się że któregoś lata nie przyjadę więc bardzo nalegał na legalizację związku. Na granicach nie było wtedy łatwo, był określony okres pobytu w Grecji, poza tym trzeba było posiadać odpowiednią ilość gotówki na pobyt (sprawdzali!). Były łapanki na nielegalnie pracujących, przemytników itd, te przejazdy były na prawdę stresujące ale też miałam sporo przygód.

W końcu się zgodziłam i właśnie mi uświadomiłeś że to już 15 lat ;)

Dzięki za tak wyczerpującą odpowiedz, ten czas tak szybko leci, nim się obejrzysz a tu już 15-ta rocznica ślubu. Gratulacje

Hi friend RESTEEM

Hej :) Jestem ciekawa, na ile "spowszedniała" Ci nowa ojczyzna po tylu latach mieszkania w Grecji? Gdzie czujesz się swobodniej - Na Korfu czy w Polsce? Czy masz tam jakieś miejsca, które jeszcze chciałabyś bardzo zobaczyć, albo do nich wrócić?

Cześć :)
No cóż, prawda jest taka że wolę żyć na Korfu niż w Polsce. Odreagowałam, uspokoiłam się i wyluzowałam... myślę że mnie rozumiesz. Oczywiście nie jest tak, że nie tęsknię bo tęsknię i są rzeczy/sprawy których mi brakuje ale czuję się tutaj dobrze. Mój dom jest bardziej polski niż grecki. Już to pisałam że Steemit i nasza polska społeczność bardzo dużo dla mnie znaczą, czuję się bliżej Polski :)

Chciałabym wrócić w Tatry i w ogóle w polskie góry, koniecznie! A całej Grecji jeszcze nie zwiedziłam więc planów mam sporo :)

Dziękuję, Ewa 🙂

To ja dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

  1. Twoje ulubione danie to..?
  2. Czy lubisz imprezować?
  3. Ostre czy łagodne?
  4. Gdybyś miała milion $ to co byś zrobiła?😀
  1. W Polsce bigos i śląskie rolady a w Grecji soutsoukakia
  2. Lubię, zwłaszcza jeśli tańce i karaoke są w programie ;) W zaprzyjaźnionej knajpce greckiej właściciel nagrał dla mnie CD z polskimi piosenkami które wyszukiwałam. Wchodzę a On podaje mi zimnego Amstela, mikrofon i puszcza płytę :P Uwielbiam tańczyć i śpiewać, no i kocham piwo :)
  3. Dania raczej łagodne a imprezy średnie :P
  4. Kupiłabym dom w polskich górach a na Korfu zbudowałabym agroturystyczny ośrodek wczasowy (to są moje wielkie marzenia!), moglibyście przyjeżdżać :) Resztę wydałabym na podróże ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94