You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Niedźwiedziowe wywiady] - wywiad z @grecki-bazar-ewy

in #polish6 years ago

Hej :) Jestem ciekawa, na ile "spowszedniała" Ci nowa ojczyzna po tylu latach mieszkania w Grecji? Gdzie czujesz się swobodniej - Na Korfu czy w Polsce? Czy masz tam jakieś miejsca, które jeszcze chciałabyś bardzo zobaczyć, albo do nich wrócić?

Sort:  

Cześć :)
No cóż, prawda jest taka że wolę żyć na Korfu niż w Polsce. Odreagowałam, uspokoiłam się i wyluzowałam... myślę że mnie rozumiesz. Oczywiście nie jest tak, że nie tęsknię bo tęsknię i są rzeczy/sprawy których mi brakuje ale czuję się tutaj dobrze. Mój dom jest bardziej polski niż grecki. Już to pisałam że Steemit i nasza polska społeczność bardzo dużo dla mnie znaczą, czuję się bliżej Polski :)

Chciałabym wrócić w Tatry i w ogóle w polskie góry, koniecznie! A całej Grecji jeszcze nie zwiedziłam więc planów mam sporo :)

Dziękuję, Ewa 🙂

To ja dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63510.21
ETH 3068.27
USDT 1.00
SBD 3.81